Veelgestelde vragen (FAQ)

Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via support@mini-mundo.nl – we helpen je graag!

🕒 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer je bij Mini Mundo iets bestelt, bedraagt momenteel gemiddeld levertijd 8 tot 12 werkdagen (maandag t/m vrijdag, met uitzondering van feestdagen).Vanwege het grote succes van onze producten is er momenteel sprake van enige vertraging in de productie. Mini Mundo werkt samen met verschillende partners, en door de hoge vraag duurt het soms net iets langer voordat een bestelling klaar is voor verzending. Uiteraard zorgen we ervoor dat elk product met zorg wordt gecontroleerd, zodat jij iets moois en kwalitatiefs ontvangt. Bedankt voor je geduld! 

📦 Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?

Is de maximale levertijd verstreken en heb je je bestelling nog niet ontvangen? Stuur dan even een e-mail naar support@mini-mundo.nl met je naam en bestelnummer. Wij zoeken het graag voor je uit!

🔁 Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Je kunt eenvoudig een retour of ruiling aanvragen via onze klantenservice.

Stuur een e-mail naar support@mini-mundo.nl met:

  • Je naam
  • Je bestelnummer (bijv. #0000)
  • De reden van retourneren

Wij sturen je het retouradres en bevestigen de retouraanvraag. Vervolgens kun je het product retourneren met een koerier naar keuze.

💸 Wat zijn de kosten van retourneren?

Retourneren bij Mini Mundo is voor eigen rekening. De verzendkosten hangen af van de koerier die je kiest. Raadpleeg de website van de betreffende vervoerder voor de actuele tarieven.

Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van producten?

Je hebt altijd een retourtermijn van 14 dagen, gerekend vanaf de dag dat je het product hebt ontvangen.

Je kunt een artikel alleen retourneren als:

  • De retourtermijn nog niet is verstreken
  • Het product in originele verpakking zit met alle labels eraan
  • Het product ongebruikt is

💳 Welke betaalmethodes accepteert Mini Mundo?

Bij Mini Mundo kun je veilig betalen met:

  • iDeal
  • Bancontact
  • Creditcard
  • Klarna

Alle betalingen verlopen via beveiligde systemen en zijn 100% veilig.

📧 Wat als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?

Geen bevestigingsmail ontvangen? Dat is niet de bedoeling. Stuur een e-mail met je volledige naam en e-mailadres naar support@mini-mundo.nl en we helpen je zo snel mogelijk verder.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, dat kan! Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar support@mini-mundo.nl met je naam, bestelnummer en – indien gewenst – de reden van annulering. We kijken dan direct wat we voor je kunnen doen.